برای رزرو اتوبوس اسکانیا درسا آماده اید؟

اسکانیا درسا یکی از بهترین اتوبوس های بین شهری

سفری ایمن و عالی

همین حالا با ما تماس بگیرید!

رزرو اسکانیا درسا
اسکانیا درسا
توضیحات : امکانات استاندارد: یخچال و قهو ه جوش سیستم الکترون کیی ضد سرقت سیستم ایمنی برای درهای بادی (درها در صورت قرارگرفتن مسافر بین آنها به صورت اتوماتیک باز میشوند.) سیستم اعلام حریق (هشدار برای حریق) سپر جلو به صورت بازشو برای دسترسی راحت تر به بکسل بند شیشه های جانبی و عقب خم دو جداره از نوع سکوریت دو عدد آینه بغل برقی و قابل تنظیم از داخل و مجهز به گرمکن شیشه بالابر برقی برای راننده چراغ پله های ورودی و خروجی آفتابگیر برقی برای شیشه جلو ریموت کنترل در موتور اتوماتیک
راحتی سفر با اسکانیا درسا
توضیحات : اتوبوس‌های درسا دارای موتورهای 400 و 410 اسب هستند و فقط به صورت وی‌آی‌پی 25 نفره تولید شده‌اند. این اتوبوس‌ها از آخرین فناوری‌های روز دنیا در مبحث اتاق و عایق‌بندی صدا برخوردار بوده و بیشترین راحتی را برای سرنشینان در مسافت‌های طولانی ایجاد می‌کند. این سری از اتوبوس‌های اسکانیا دارای امکانات و تجهیزات خاصی مانند مانیتور جدا برای هر صندلی با قابلیت‌های بلوتوث و پخش موزیک از طریق هدفون و پخش ویدیو در اختیار دارند. از لحاظ نرمی و ایجاد خستگی کمتر در مسافت‌های طولانی نیز این اتوبوس دارای نمره بسیار قابل قبول بوده و علاوه بر اینکه به اصطلاح اکسل مستقل است، دارای موج‌گیر‌های اضافی نسبت به رقبا و همینطور محور جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع اتومات و دستی را داراست.
اسکانیا درسا
توضیحات : این اتوبوس با داشتن سقف یکپارچه فایبرگلاس و رعایت استانداردهای اروپایی از کیفیت بالایی برخوردار است و جهت افزایش رفاه حال مسافران و راننده به سیستم سرمایشی و گرمایشی پیشرفته مجهز است و همچنین سیستم صوتی و تصویری مثل دستگاه مانیتور LCD و DVD PLAYER در کابین استراحت و میکروفون جهت ارتباط راننده با مسافرین نیز دارد. از جمله امکانات استاندارد این اتوبوس میتوان به یخچال و قهوه جوش و شیشه های عقب و جلو دوجداره سکوریت ریموت کنترل و... اشاره کرد.

اجاره اتوبوس اسکانیا درسا