تجربه ی سفر با میدل باس رو داشتید؟

مناسبترین گزینه برای سفرهای گروهی تورهای طبیعت گردی و بوم گردی و سفرهای شرکتی

ابعاد کوچکتر و البته کنترل رتحت تر در جاده با میدل باس

همین حالا به راحتی رزرو کنید!

اجاره میدل باس
میدل باس
توضیحات : میدل باس حدوداً از سال ۱۳۸۴ از کشور چین وارد ناوگان حمل ونقل جاده ای ایران شد. از نظر ظرفیت و ابعاد و اندازه از اتوبوس کوچکتر، از مینی بوس بزرگتر، و تعداد صندلی های آن ۳۱ الی ۳۳ نفر می باشد،. میدل باس به علت شین و فنر بندی واسکلت ماشین در مسیرهای طولانی باعث خستگی مسافر می گردد. عدم راحتی مسافرین در تور های با مسافت بالا، به دلیل افزایش تکان های این ماشین نسبت به ماشین های بزرگتراست به همین علت برای مسافت های کمتر از ۴۰۰ کیلومتر پیشنهاد میشود سبلان سفر با توجه به مزیتهای زیر در برخی سفرها میدل باس را به شما پیشنهاد می کند : در زمانی که تعداد مسافران کمتر ازظرفیت یک اتوبوس می باشد ( بدیهی است وسیله نقلیه هر تور متناسب با تعداد نفراتش انتخاب می گردد تا باعث تحمیل هزینه اضافی نگردد ). •
مسیرهای مناسب گردش با میدل باس
توضیحات : میدل باس ها در بوم گردی و طبیعت گردی که لازمه ان جاده های خاکی و غیر شوسه می باشد مناسب تر است . • امکان انتخاب محل حرکت و تردد این خودرو در اغلب نقاط شهرها وجود دارد. • تردد ماشین تا نزدیکترین نقطه به جاذبه های تعریف شده تور امکان پذیر است. به دلیل طویل بودن اتوبوس و عدم تردد راحت در مسیرهای کوهستانی و باریک وعلی الخصوص مسیرهای طبیعت گردی میدل باس مناسب تر می باشد و این به علت گیربکس خاص این وسیله نقلیه است.
اطلاعاتی دیگر درباره میدل باس
توضیحات : 1- میدل باس های معمولی : میدل باس های معمولی که شامل :میدل باس بنز قدیمی- فیات قدیمی - اویکو قدیمی که از قدیم مورد استفاده قرار میگرفت که امروزه نیز برای ارائه سرویس نیز مورد استفاده قرار میگیرد .الارغم اینکه تا هم اکنون سعی بر این بوده که این قبیل از وسایل نقلیه جمع آوری شود تا وسیله های بهتری جایگزین این قبیل از میدل باس ها گردد ولی هنوز به نتیجه درستی دست نیافته اند. این نوع میدل باس ها دارای سیستم گرمایشی مناسبی میباشند ولی نقطه ضعفی که دارند این است که فاقد سیستم سرمایشی می باشند گرچه برخی اندک از صاحبان این خودرو به صورت دستی اقدام به وصل سیستم سرمایشی میکنند ولی بصورت استاندارد هیچ کدوم سیستم سرمایشی ندارندند میدل باس بنز قدیمی : ظرفیت این قبیل از مینی بوسها 16 نفر میباشد و معمولا برای ارائه سرویس به کارگران کارخانجات و شرکت های دولتی و خصوصی استفاده می شود .فاقد سیستم سرمایشیبوده ولی سیستم گرمایشی به نسبت خوبی را دارا می باشند . میدل باس های تشریفاتی : از جمله میدل باس های تشریفاتی میتوان میدل باس هیوندا میدل باس سیترا اشاره نمود که ظرفیت 18 نفره و میدل باس سیترا با ظرفیت 21 نفره میدل باس اویکو جدید میدل باس ایسوزو میدل باس آرین میدل باس فیات دوکاتو را می توان نام برد. این نوع میدل باس ها دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی بسیار مطلوبی می باشند و در بعضی موارد سیستم صوتی حرفه ای نیز نصب میگردد که مناسب شرکت های ایرانگردی بوده و معمولا در تورهای خارج از تهران کاربرد بسیاری دارند .

اجاره اتوبوس میدل باس