مینی بوس ایسوزو

حمل و نقل عمومی و مسافری

اجاره با قیمت مناسب

همین حالا رزرو کنید!

اجاره مینی بوس ایسوزو
مینی بوس ایسوزو
توضیحات : مینی بوس های مدرن سحر در ایران تولید می‌شد ، استفاده از این اتوبوس ها در صنعت حمل و نقل بین شهری استفاده می‌شود با استفاده از تکنولوژی یورو 4 در ساخت مینی بوس های ایسوزو سبب شده است تا موجب آلودگی هوا نشود ، همین امر یکی از مهم ترین اقدامات انجام شده در ساخت انواع مینی بوس های سحر می‌باشد. استفاده از تکنولوژی روز در ساخت ترمز های مینی بوس سحر به عنوان مهم ترین سیستم ایمنی ان محسوب می‌شود. استفاده از 19 صندلی در ساخت آن به صورت تاشو و قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی ها در ساخت آن باعث شده است مسافران در طول مسافرت راحت باشند. استفاده از دماسنج دیجیتال در ساخت مینی بوس های سحر و استفاده از بخار و کولر در طراحی آن به صورت اکونومیک و پوشش دهی 360 درجه به همراه گردش هوا در داخل کابین موجب طراحی دقیقی شده است. گروه بهمن در سال 1392 مینی بوس های سحر را تولید و مونتاژ کرد و امروز جدید ترین آن به نام مینی بوس سحر جدید در داخل بازار قابل خرید می‌باشد ، با پیشرفت مینی بوس های سحر و استفاده از تکنولوژ و طراحی دقیق تر باعث شده است مشتریان زیادی داشته باشد. مینی بوس های سحر یکی از بهترین انتخاب ها در هنگام خرید می‌تواند باشد به دلیل استفاده از بهترین ابزار در ساخت آن و همچنین لحاظ کردن تمامی جوانب در ساخت این مینی‌بوس درون شهری کمک کرده است تا بسیار محبوب شود.
ظرفیت و امکانات
توضیحات : ظرفیت مینی بوس ایسوزو سحر ۱+۱۸ نفر میباشد و بطور معمول برای سرویس مدیران ویژه و تراز اول شرکت های دولتی و خصوصی مورد استفاده قرار میگیرد. دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی با کیفیت هستند. از لحاظ ظاهر و امکانات مناسب هستند و برای سفرهای بین شهری و تشریفات نسبت به بقیه مینی بوس ها مناسب تر هستند. استفاده از دماسنج دیجیتال در ساخت مینی بوس های سحر و استفاده از بخاری و کولر در طراحی آن به صورت اکونومیک و پوشش دهی ۳۶۰ درجه به همراه گردش هوا در داخل کابین موجب طراحی دقیقی شده است.
اطلاعاتی دیگر درباره ایسوزو
توضیحات : استفاده از تکنولوژی روز در ساخت ترمز های مینی بوس ایسوزو سحر به عنوان مهم ترین سیستم ایمنی آن محسوب می‌شود. استفاده از ۱۹ صندلی در ساخت آن به صورت تاشو و قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی ها در ساخت آن باعث شده است مسافران در طول مسافرت راحت باشند. سحر همان مینی بوس های ایسوزو می‌باشد، کیفیت بسیار بالای این مینی بوس سبب شده است تا در داخل بازار داخلی ایران بسیار مورد توجه قرار بگیرد، با استفاده از بهترین متریال این مینی بوس می‌تواند با داشتن اصطحلاک بسیار کم و قطعات ارزان در بازار یکی از بهترین مینی بوس ها در رنج قیمتی خود می‌باشد. گروه بهمن در سال ۱۳۹۲ مینی بوس های ایسوزو سحر را تولید و مونتاژ کرد و امروز جدید ترین آن به نام مینی بوس سحر جدید در داخل بازار قابل خرید می‌باشد، با پیشرفت مینی بوس های سحر و استفاده از تکنولوژی و طراحی دقیق تر باعث شده است مشتریان زیادی داشته باشد. مینی بوس های سحر یکی از بهترین انتخاب ها در هنگام خرید می‌تواند باشد به دلیل استفاده از بهترین ابزار در ساخت آن و همچنین لحاظ کردن تمامی جوانب در ساخت این مینی‌بوس درون شهری کمک کرده است تا بسیار محبوب شود.

اجاره مینی بوس ایسوزو