اتوبوس ولوو B9 رو میشناسید؟

دارای راحتترین و موفق ترین صندلی ها

دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی قوی

برای رزرو همین حالا اقدام کنید!!

رزرو ولوو B9
اتوبوس ولوو B9
توضیحات : ولوو B9R محصولی شناخته شده از شرکت رانیران است که در کنار دو شرکت عقاب افشان و یاوران خودرو، از شرکت های فعال در حوزه تولید اتوبوس در ایران به شمار می روند. رانیران فعالیت خود را از سال 1370 آغاز کرد و در این سالها شاهد ارایه محصولات قابل توجهی همچون نسخه های مختلف ولوو B7 و ولوو B12B TX از این شرکت بوده ایم. آخرین محصول این شرکت، اتوبوس ولوو B9R بود که از سال 87 تا 92 روی خط تولید قرار داشت. فعالیت شرکت رانیران از سال 92 به واسطه تحریم های خودروسازی دچار مشکل شد و تولید آن شدیدا کاهش پیدا کرد. این شرکت پس از برطرف شدن تحریم ها، مجددا سعی کرد به سطح تولید قبلی دست پیدا کند و خبرهایی از عرضه ولوو B11 در آینده نزدیک منتشر شد، اما بازگشت تحریم ها، آینده رانیران را در هاله ای از ابهام فرو برده است.
اطلاعاتی درباره ولوو B9
توضیحات : ولوو B9R در دو تیپ 9700 و 9900 در بازار کشورمان حضور دارد و نام گذاری اصلی این خودرو نیز به همان صورت است. با وجود آنکه ولوو B9R نسبت به مدل قبلی یعنی B12B TX ،پیشرانه کوچکتری دارد و قدرت و گشتاور کمتری تولید می کند، به واسطه نرمی سواری، هندلینگ مناسب، پایداری بالا و گیربکس پیشرفته توانست مد نظر رانندگان قرار بگیرد. موتور خودرو شش سیلندر و چهار زمانه است و حجم مفید آن به 9400 سی سی می رسد. این پیشرانه مجهز به ﺗﻮﺭﺑﻮ ﺷﺎﺭﮊ ﻭ ﺍﯾﻨﺘﺮ ﮐﻮﻟﺮ بوده و حداکثر قدرت آن، ۳۸۰ اسب بخار ﺩﺭ ۱۹۰۰ ﺩﻭﺭ ﺩﺭ ﺩﻗﯿﻘﻪ و ﺣﺪﺍﮐﺜﺮ ﮔﺸﺘﺎﻭﺭ آن نیز ۱۷۴۰ ﻧﯿﻮﺗﻦ ﻣﺘﺮ ﺩﺭ ۱۴۰۰ – ۱۲۰۰ ﺩﻭﺭ ﺩﺭ ﺩﻗﯿﻘﻪ می باشد.
مشخصات موتور
توضیحات : موتور : D9B 380 شش سيلندر, چهار زمانه با قدرت 380 اسب بخار در 1900 دور در دقيقه, حداکثر گشتاور 1740 نيوتن متر در 1400 – 1200 دور در دقيقه, حجم مفيد موتور 4/9 ليتر و مجهز به سيستم های توربو شارژ و اينتر کولر, ميزان آلايندگی مطابق با استاندارد EUROIII و کنترل سوخت الکترونيکی EMS2, عملکرد پروانه رادياتور هيدروليکی با مخزن و خنک کن جداگانه روغن و کنترل الکترونيکی دور فن, قابليت ترمز موتور

اجاره اتوبوس ولوو B9