اسکانیا مارال یکی دیگر از اتوبوس های عالی بین شهری

رزرو با بهترین قیمت

سفری ایمن و لذت بخش با مارال

همین حالا برای رزرو اقدام کنید!!

رزرو اسکانیا مارال
امکانات و تجهیزات ویژه و استاندارد
توضیحات : این اتوبوس مجهز به سیستم‌های کروز کنترل و کروز کنترل تطبیقی، سیستم مدار خروج از خط، سیستم عیب‌یابی و سیستم قطع موتور و برق اضطراری است. همچنین چراغ‌های روشنایی در روز DRL، یخچال و قهوه‌جوش، سيستم الكترونيكی ضد سرقت، صندلی مسافری Esteban/Brusa، سپر جلو به صورت بازشو برای دسترسی راحت‌تر به بکسل‌بند، شیشه‌های جانبی و عقب خم دو جداره، دو عدد آینه کناری برقی و قابل تنظیم از داخل و مجهز به گرمکن، کابین استراحت راننده مجهز به کولر، بخاری، آیفون جهت ارتباط با راننده و سیستم جداگانه صوتی و تصویری است.
امکانات و تجهیزات اسکانیا مارال
توضیحات : امکانات و تجهیزات برای افزایش رفاه حال مسافران و راننده در مناطق گرمسیر و سردسیر، این اتوبوس به سیستم پیشرفته سرمایش و گرمایش مجهز است. این سیستم از کولر پرقدرت با دو ظرفیت سرمایش 39 و 44 کیلووات بهره می‌برد که در حال حاضر از موفق‌ترین سامانه‌های سرمایش در دنیاست. سیستم سرمایش مخصوص راننده Frontbox با ظرفیت سرمایش 7 کیلووات، محیطی مطلوب را برای راننده ایجاد می‌كند. کابین استراحت راننده نیز به سیستم سرمایـش مخصوص با ظرفیت سرمایش 7/3 کیلووات مجهز است.
توضیحاتی درباره نام‌گذاری اتوبوس‌های اسکانیا
توضیحات : نام‌گذاری اتوبوس‌های اسکانیا دارای کدهایی است. برای مثال همین اتوبوس معروف مارال به اسم K410IB4×2NB حرف کا در ابتدا اشاره به نوع و سری اتوبوس دارد که اشاره کردیم که از سری کا است. عدد 410 قدرت موتور است و حرف IB اشاره به کارخانه پایتخت این سری است که اشاره به کارخانه کشور چین دارد. مثلا تولیدات کارخانه لهستان با حرف UI شناخته می‌شوند. دو عدد 4×2 به معنی دو محور بودن این اتوبوس است و حرف N به این معنی این است که سیستم تعلیق محور جلو و عقب این اتوبوس هر دو طبیعی است. مثلا حرف M به معنی سیستم تعلیق محور جلو پایین و محور عقب نرمال یا طبیعی است. حرف آخر که حرف B است اشاره به این دارد که این اتوبوس مناسب مسافت‌های بین شهری است. مثلا حرف D اشاره به اتوبوس‌های دو طبقه درون شهری دارد.

فرم درخواست اجاره اسکانیا مارال