سبلان سفر

امنیت و آرامش

سبلان سفر

در خواست
معرفی تویوتا هایس
توضیحات : معرفی خودرو بی شک از تویوتا هایس - Toyota Haice به عنوان خودرویی بسیار با ارزش در همه جای دنیا یاد می شود. خودرویی با قدرت مناسب، استهلاک کم و مصرف سوخت اقتصادی که قابلیت جابجایی 12 تا 14 نفر را داراست و همچنین قیمت مناسبی نیز ( نه در ایران ) دارد. به دلیل قیمت بالای تویوتا هایس در کشور، این خودروی با ارزش نتوانست جایی در ارگان حمل و نقل داشته باشد و فقط به صورت محدود برای تشریفات و تاکسی فرودگاه استفاده می شود.
مشخصات فنی
توضیحات : موتور های این مدل هم بنزینی است و هم دیزلی. با قدرت های 1.6 - 5،6 و 4 دنده _ 2 لیتری 5 و 6 دنده تولید شد. تولیدات این سری از به صرفه ترین در مصرف و در میزان آلودگی صوتی بود که تمام استاندارد های لازمه را کسب کرد. ترمز این خودرو در چرخهای جلو و عقب از نوع دیسکی هستند، اما در مدل های گذشته: چرخ های جلو از نوع دیسکی و عقب از نوع کاسه ای بود. تکنولوژی ترمز این مدل دارای:ABS ) EBD - BA - VSC - HAC - ASL ) است، که باعث عملکرد بهتر در جاده میشود. در مقایسه با مدل هایس این خودرو برتری های خود را دارا میباشد. مدل هایس تولید اش از 1969 شروع شد و با مدل های پیکاپ ، ون ، مینی بوس و دوبل کابین بود و قدرت این موتور دقیق این سری دقیق مشخص نیست.ولی باید؛ با موتور 1600 و 2000 سی سی بوده باشد. ایربگ در مدل 2016 ون پرایس 2 عدد قرار دارد و دیگر آپشن های آن: پریز برق 12 وات، جافنجانی 2 عدد، 2 عدد لامپ ال ای دی در قسمت بار عقب و شیشه دودی
انواع تویوتا هایس
توضیحات : این ون در دو شکل بدنه عرضه می­شود؛ یکی با سقف بلند و فاصله­ ی زیاد بین محور جلو و عقب ماشین (مدل روف) و دیگری با بدنه پهن­تر، سقف کوتاهتر و فاصله­ی خیلی بیشتر بین محور عقب و جلو. ون تویوتا هایس در کاهش هزینه­های شما کمک می­کند زیرا مصرف سوخت مناسبی دارد و دیرتر دچار استهلاک می­شود و در واقع شهرت آن به خاطر همین موضوع است. ون تویوتا هایس یا با موتور بنزینی با ظرفیت 2.7 لیتر و یا با موتور دیزلی 3 لیتری کار می­کند.

اجاره ون هیوندای H350