لوکس ترین ونی که میتوانید اجاره کنید.

ون تجاری سبک و ایمن

اجاره با بهترین قیمت و شرایط عالی

همین حالا رزرو کنید!!

رزرو هیوندای H350
هیوندای H350
توضیحات : بی شک، خودروهایی که در کلاس ون‌ها (محصولات تجاری سبک) قرار دارند، یکی از مهم ترین ارکان حمل نقل در سرتاسر این کره خاکی هستند. ون ها در چندین سایز مختلف عرضه شده که شامل نمونه‌های کوچک شهری، متوسط شهری و بزرگ مابین شهری (در واقع مینی بوس‌های مدرن) می‌شوند. ون‌ها به طور کلی در سه رده اقتصادی و باری، مسافری بری و تجملی، مورد استفاده قرار می‌گیرند.
تاریخچه و معرفی اجمالی
توضیحات : بی شک، خودروهایی که در کلاس ون‌ها (محصولات تجاری سبک) قرار دارند، یکی از مهم ترین ارکان حمل نقل در سرتاسر این کره خاکی هستند. ون ها در چندین سایز مختلف عرضه شده که شامل نمونه‌های کوچک شهری، متوسط شهری و بزرگ مابین شهری (در واقع مینی بوس‌های مدرن) می‌شوند. ون‌ها به طور کلی در سه رده اقتصادی و باری، مسافری بری و تجملی، مورد استفاده قرار می‌گیرند.همچنین، این خودرو به تازگی توسط شرکت سروش دیزل که نماینده انحصاری محصولات تجاری سبک هیوندای در ایران است، وارد بازار خودرویی ایران شده و پیش فروش آن آغاز شده است. (طبق اعلام این شرکت، خریداران با تکمیل وجه خود می‌توانند پس از 90 روز کاری این مدل را در اختیار گیرند)
طراحی ظاهری
توضیحات : همچنین، این خودرو به تازگی توسط شرکت سروش دیزل که نماینده انحصاری محصولات تجاری سبک هیوندای در ایران است، وارد بازار خودرویی ایران شده و پیش فروش آن آغاز شده است. (طبق اعلام این شرکت، خریداران با تکمیل وجه خود می‌توانند پس از 90 روز کاری این مدل را در اختیار گیرند).در رابطه با نمای جانبی این مدل، به مانند خودروهای سواری نمی‌توان توضیحات زیادی را عنوان نمود. زیرا به طور کلی ون‌ها برای استفاده‌های تجاری ساخته شده و طراحی تمامی نماهای موجود در آن‌ها جزء اولویت‌های شرکت تولید کننده محسوب نمی‌شود. همچین، نمای انتهایی این خودرو نیز دارای موارد آنچنان خاصی نبوده و تنها چراغ‌های عمودی و بزرگ به همراه چراغ ترمز که بر روی انتهای سقف هیوندای H350 قرار گرفته است، از جمله نکات بارز در این بخش است.

اجاره هیوندا H350